Joi, 15 septembrie 2016, a avut loc la Centrul Eparhial al Arhiepiscopiei, consfătuirea profesorilor de religie din județul Cluj. Motivați de o cât mai bună organizare în predarea acestei discipline, dascălii s-au întâlnit în Sala „Nicolae Ivan” cu Înaltpreasfințitul Părinte Andrei și cu reprezentanții Inspectoratului Școlar la disciplina religie.

 „Puterea de a-i modela pe copii vine din rugăciune”

În deschidere, Mitropolitul Clujului i-a îndemnat pe profesori la rugăciune, pentru a-și putea desfășura misiunea cât mai bine:

„Puterea noastră de a-i convinge, de a-i forma pe copii, de a-i modela, pe lângă faptul că avem niște cunoștințe teoretice, puterea de convingere vine din rugăciune. Nu aș vrea să fie o vorbă comună rostită mereu, dar din rugăciune vine puterea eficienței lucrării noastre cu copiii. Un om care are legătură cu Cerul și îi spune lui Dumnezeu tot ceea ce se întâmplă pe pământ, în clasa pe care o formează, în copilașii care i-au fost dați în grijă, primește de la Dumnezeu soluții concrete despre cum să lucreze cu ei și efectiv să îi facă să fie copilași buni”.

Invitatul special al consfătuirii a fost conferențiarul universitar Vasile Timiș, inspector școlar general pentru disciplina religie. Acesta a susținut în prima parte a întâlnirii o prelegere despre predarea religiei în contextul actual.

Cea de-a doua parte a consfătuirii a fost dedicată problemelor administrative cu care s-au confruntat profesorii în ultima perioadă.

Inspectorul de specialitate pe judetul Cluj, părintele Marian Sidon.

 

dsc_0034-500x333

Din aceeași categorie

Share This

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră pe acest site. Prin continuarea navigării în această pagină confirmați acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close